dinsdag 29 oktober 2013

Braided hairstyles

Voor mijn bijbaantje heb ik mijn haren het liefst gevlochten. Niet alleen heel handig dat je haar vast zit tot aan de puntjes maar het staat ook nog erg leuk! Logisch ook dat het momenteel echt een trend is.

Het leek me leuk om jullie vandaag een simpele vlecht te laten zien die ik op het moment dan ook het liefst bij mezelf maak. Ik heb ook een paar leuke foto's met vlechten als inspiratie voor jullie gevonden, dan wel iets lastiger maar wel erg mooi. Kijk wat jij er van vindt.


Met vlechten kun je heel veel variaties maken, ik probeer dan ook vaak weer iets anders maar het liefst hou ik het zo simpel mogelijk. 

De vlecht die ik veel bij mezelf maak is helemaal niet bijzonder of zo, maar een klein detail maakt het toch wel wat specialer vind ik.

 


Hiervoor doe ik mijn haar eerst in een hoge staart. Ik hou een dun plukje van de staart apart, de rest van m'n haar deel ik door drieën en vlecht ik tot de puntjes. Dan draai ik het over gebleven plukje om het elastiekje zodat die niet meer te zien valt en zet het vast met een speldje. 
Zo makkelijk is het dus wel, maar perfect voor school, sport of wanneer je moet werken.

Misschien vind je dit wel weer erg simpel en kan je best wat meer tijd besteden aan je haar.
Dan heb ik hier nog een paar leuke voorbeelden.






Ik ben heel benieuwd of jullie wel eens je haar vlechten en welke vinden jullie hier het mooist van?

xxx, Alicia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten