zaterdag 26 oktober 2013

OOTD | i ♥ you to the moon and back.

Wanneer je vaker blogs leest weet je waarschijnlijk wel waar de afkorting ootd voor staat; Outfit of the day. Veel bloggers posten namelijk regelmatig foto's van hun outfit van die dag, heel erg leuk om te lezen en kijken vind ik altijd!
Daarom wil ik dit dan ook graag zelf eens proberen, maar dan wel op een andere manier.
Ik heb voor jullie een outfit gemaakt in een digitale collage.
Tja.. als je geen spiegelreflex-camera en goed gevulde kledingkast hebt moet je maar creatief zijn dacht ik.
Outfit Of The Day | i ♥ you to the moon and back.




Zoals ik jullie al eerder heb laten weten in 2 posts terug vind ik oversized knit vesten een echte must, dat was dan ook een van mijn uitgangspunten voor deze ootd collage.
Hopelijk vinden jullie dit een leuk alternatief voor de originele ootd, want waarschijnlijk kunnen jullie dit vaker gaan verwachten op ons blog.
Met dan een ander thema of nieuwe trend (:

Ik lees heeeel graag wat jullie van de alternatieve manier van een Outfit of the day vinden en natuurlijk hoe jullie de outfit zelf van de collage vinden.


Xoxo Alicia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten