vrijdag 1 november 2013

Do You Say Yes To This Dress?

Kijk jij ook wel eens naar dat leuke programma 'Say Yes To The Dress'? En kan jij ook niet wachten totdat je ooit zelf eens gaat trouwen? Nou ik in ieder geval niet. Daarom vind ik het belangrijk (maar vooral heel erg leuk)om me alvast te oriënteren voor trouwjurken voor later. Want zeg nou zelf dit is toch een van de belangrijkste keuzes van je leven? ;) 


Ik heb zelf een paar jurken voor jullie uitgezocht die ik wel erg speciaal en mooi vind.Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!



I love the mermaid dress <3


Een prachtige jurk met een strik achterop daar hou ik wel van :)


Een mooie klassieke jurk met prachtige details!


Dit was het weer hopelijk vonden jullie het leuk.
X Romy





1 opmerking:

  1. De eerste mermaid dress is erg mooi!
    En dat terwijl ik normaal niet heel erg van mermaid trouwjurken hou.
    Leuke header heb je trouwens :).

    BeantwoordenVerwijderen