vrijdag 29 november 2013

Trendspot | Black Boots

Bij onze eerste style report vroegen we Maartje wat ieder meisje volgens haar zeker moest hebben, ze antwoordde met zwarte laarsjes. Daar ben ik het helemaal mee eens, je kunt er zoveel verschillende looks mee creëren. Maar toen bedacht ik me dat ik zelf niet eens een paar black boots in m'n bezit heb, oops what a shame..
Dat terwijl er op dit moment zoveel leuke zijn te krijgen en je ze overal ziet. Ik laat jullie graag zien welke laarsjes ik het aller leukst vind.




Je ziet al dat je heel veel kanten op kunt me zwarte laarsjes. Ik heb naar laarsjes op webshops gezocht die ik zelf wel heel graag zou willen aanschaffen.



Lage boots van H&M voor €39,95 - Let vooral op de mooie details, zoals de neus die afgezet is met metalen kraaltjes. Prettyy!


Broguesboots van H&M voor €39,95 - Brogeus schoenen hebben altijd dat geperforeerde randje, staat heel classy vind ik.




Cut-out boots van Zara voor €119 -  Deze leren laarsjes zijn wel wat duurder, maar dan heb je toch ook wel wat hoor!

Chelsea boots van Sacha voor €79,95 - Het zilveren elastiek laat deze laars net wat meer shinen.





Voor welke zou jij gaan?


           

4 opmerkingen:

  1. Ja ik hou er echt van, al vind ik sommige modellen minder. Heb zelf zwarte enkellaarsjes van vagabond en ik ben er echt verliefd op geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind laarsjes ook helemaal leuk! Die van Zara vind ik mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind chelsea boots heel leuk, ik heb zelf korte zwarte laarsjes met een hak.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind chelsea boots heel erg leuk. zelf heb ik eigenlijk ook geen zwarte schoenen haha! Ik draag ook liever bruin-kleurige schoenen :)

    BeantwoordenVerwijderen