dinsdag 19 november 2013

Wishlist | Sint & Kerst

Het duurt niet meer lang voor dat het weer december is, de aller gezelligste maand van het jaar (:
Bij de feestdagen horen natuurlijk cadeautjes, super leuk natuurlijk maar elke keer vind ik het weer lastig om een goed verlanglijstje te maken. Daarom heb ik besloten om dit jaar groot onderzoek te doen naar wat leuk is om te vragen. Ik dacht dat jullie misschien ook wel moeite hadden met wat je dit jaar weer op je lijstje moet zetten. Dus het leek me een goed idee om met jullie te delen wat ik graag wil hebben.



Ik had echt geen idee wat ik wilde hebben, waar ik veel aan had waren de reclamefoldertjes waar veel leuks in staat. Je kunt wachten tot ze in de brievenbus vallen, ook kun je tegenwoordig super makkelijk folders online bekijken via deze site (zeker een tip!).
Zo zag ik een paar keer een stijltang en föhn voorbij komen onder de 16 euro! Toevallig kan ik dat wel gebruiken (:


1. Kruidvat haardroger - 4 standen, 2200 watt - €12,99

Iets wat ik heel leuk vind om te doen is bakken, ik kan daar altijd wel weer nieuwe spullen voor gebruiken want de winkels verzinnen elke keer weer iets nieuws.
Nu verkopen ze bij Hema deze super leuke koekstempels. Zo kun je net als bij een Oreo koekje een stempel in je zandkoekjesdeeg drukken, hoe leuk is dat?! Hebben, hebben, hebben


2. Hema koekjesstempel - €3,95

Lipbalsems, ik kan er nooit genoeg van hebben! Vooral die van The Body Shop ben ik gek op.
Helaas zit er geen winkel van in mijn stad maar we hebben wel een DA waar ze tegenwoordig Babylips verkopen, ik ben daar zooo benieuwd naar.


3. Da - Maybelline Babylips - Cherry me - €3,49
4. Ici Paris XL - Lipsmacker - Cotton candy - ongeveer 3 euro

Wat ik ook zo leuk vind maar wat er eigenlijk steeds maar niet van komt om te kopen zijn panty's met een (simpel) motiefje of opdruk. Ik zie altijd zulke leuke bij h&m en Pieces hangen. Wel best duur voor 1 panty (die toch meestal na 3 keer dragen echt wel stuk is), maar voor sinterklaas en de kerstman is dat vast niet zo'n probleem.


5. h&m panty met aztec dessin - €7,95

Nog wat leuke cadeau-ideetjes die ik tegen kwam op webshops..


1. Oorwarmers €12,99 - Claire's
2. Body Splash €2,95 - h&m
3. Special edition nagellak €2,99 - Catrice
4. Iphone accesoire giftset €9,95 - h&m
5. I love... lipglossgift set €6,95 - Douglas
6. Earphones €8,50 - Hema
7. Make-up giftset €5,95 - h&m
8. Winter sokken €9,95 - h&m
9. Return to sender geluksarmband €9,95 - Hema

Ik kan nu al niet meer wachten op m'n cadeautjes (:

Wat hebben jullie op je verlanglijstje staan?

       
        


3 opmerkingen:

  1. Een leuke wishlist heb je! Ik wil onder andere nog een horloge, fitnessbal, 15 kg halter en oordopjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke dingen allemaal!! :) Ik heb zo'n zin in de kerst! Ik wil nog heel graag een mooie krultang! X

    BeantwoordenVerwijderen